.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر کارشناسان حقوقی در مورد احتمال محرومیت عراق و حضور ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها

کارشناسان حقوقی بر این باورند که ایران تنها در صورتی که ثابت کند نامه محرومیت بازیکن عراقی توسط فدراسیون ایران، عراق یا فیفا قبل از جام ملت ها صادر شده باشد، عراق محروم خواهد شد.

به گزارش نامه نیوز، فدراسیون ایران به خاطر استفاده از بازیکن دوپینگی از عراق شکایت کرده و این پرونده در دست بررسی است.

امروز فیفا دوپینگی بودن این بازیکن (علا عبدالزهرا) را تایید کرده ولی برخی به اشتباه با استناد به این تاییدیه اعلام کرده اند که نتیجه بازی سه بر صفر به سود ایران اعلام خواهد شد.

کارشناسان حقوقی اما در این خصوص نظر دیگری دارند و معتقدند تایید دوپینگ بازیکن کفایت نمی کند و باید اثبات شود که محرومیت بازیکن پیش از این اعلام شده باشد.

در واقع اگر فدراسیون های ایران، عراق یا فیفا پیش از این به طور رسمی با اعلام دوپینگ این بازیکن برایش محرومیت در نظر نگرفته باشند، عراق به خاطر استفاده از وی با محرومیت مواجه نخواهد شد و فقط شخص بازیکن جریمه و محروم خواهد شد.

این شائبه مطرح است که فدراسیون ایران با وجود اطلاع از دوپینگ بازیکن وقت تراکتورسازی بنا به دلایلی نامعلوم از اعلام دوپینگ و صدور حکم خودداری کرده هر چند مسئولان فدراسیون تاکید کرده اند زمانی که از دوپینگ وی مطلع شده اند، این بازیکن از تراکتورسازی جدا شده و به پلیس عراق پیوسته بود و به همین دلیل نامه مربوطه را به فدراسیون عراق ارسال کرده اند؛ ادعایی که نیاز به اثبات دارد و در غیر اینصورت نتیجه تغییری نخواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.